Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔράκος, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΣούλης, Σπυρίδωνel
dc.date.accessioned2015-11-05T10:12:59Z-
dc.date.available2015-11-05T10:12:59Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5923-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9153-
dc.rightsDefault License-
dc.subject--
dc.titleΣχολική ένταξη των παιδιών με βαριά-πολλαπλή αναπηρία: πρόκληση για την ειδική παιδαγωγική στην χώρα μαςel
dc.titlePupils with severe disabilities in integrative classes - Impulses for the further development of pedagogics for pupils with severe disabilitiesen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-05T10:13:59Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2001-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 98-99el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 14 (2001)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 14 (2001)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons