Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔράκος, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΣούλης, Σπυρίδων-Γεώργιος,el
dc.date.accessioned2015-11-05T10:12:59Z-
dc.date.available2015-11-05T10:12:59Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5923-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9153-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕλληνική εκπαίδευσηel
dc.subjectΒαριά αναπηρία μαθήτριαςel
dc.subjectΑμβούργο (Γερμανία)el
dc.subjectΚοινωνική ένταξηel
dc.titleΣχολική ένταξη των παιδιών με βαριά-πολλαπλή αναπηρία: πρόκληση για την ειδική παιδαγωγική στην χώρα μαςel
dc.titlePupils with severe disabilities in integrative classes - Impulses for the further development of pedagogics for pupils with severe disabilitiesen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionΚείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικάel
heal.classificationΕιδική εκπαίδευσηel
heal.classificationΠαιδιά με ειδικές ανάγκες--Εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2015-11-05T10:13:59Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2001-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ.[98]-99el
heal.abstractΤο δικαίωμα για ένταξη στο κοινωνικό σύνολο ισχύει για όλους τους πολίτες, ανεξαρτήτως της φυσικής, ψυχικής ή διανοητικής τους κατάστασης και κανένας δεν μπορεί να αποκλειστεί από αυτό. Η ένταξη δηλαδή διακρίνεται για το ενιαίο- αδιαίρετο του χαρακτήρα της. Αυτή η αρχή αξιολογείται ως ιδιαίτερα σημαντική για την (ειδική) Παιδαγωγική που επικεντρώνεται στα άτομα με βαριά-πολλαπλή αναπηρία. Στο άρθρο που ακολουθεί, με βάση ένα παράδειγμα ένταξης μιας μαθήτριας με βαριά αναπηρία σε ένα γενικό Σχολείο στο Αμβούργο, επιχειρείται να παρουσιασθεί πώς μπορεί να εφαρμοστεί και στη χώρα μας η σχολική ένταξη αυτών των παιδιών. Επιπλέον, οι προσπάθειες για σχολική και κοι¬νωνική ένταξη των παιδιών και εφήβων με βαριά-πολλαπλή αναπηρία αποτελούν επιστημονικές προκλήσεις για περαιτέρω ανάπτυξη και αναζητήσεις της (ειδικής) Παιδαγωγικής και εκπαίδευσης στην Ελλάδα.el
heal.abstract“Integration is indivisible” -this declaration is true for all human beings. Thus, it also determines the development of pedagogics for children with severe disabilities, which the authors sketch in their article. They give a description of the difficulties to take into consideration both individual needs and competences and the need for care and assistance. They describe and reflect the last years of integrative schooling of a severely disabled girl, her substantial progress and development, but also the obstacles and barriers of this school biography. These practical experiences are contrasted with the theory of pedagogics for children with severe disabilities which leads to new impulses for the further development of this branch of special education.en
heal.numberOfPagesσσ. [77]-99el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 14 (2001)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 14 (2001)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons