Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5863
Title: Αναγνωστικές δεξιότητες και στρατηγικές: μια πιλοτική διερεύνηση των αναγκών δίγλωσσων μαθητών του δημοτικού σχολείου
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Keywords: Ανάγνωση,Δίγλωσσοι μαθητές,Στρατηγικές ανάγνωσης,Αναγνωστικές δυσκολίες,Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5863
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.8602
Publisher: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Appears in Collections:Τόμος 25 (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.Αναγνωστικές δεξιότητες και στρατηγικές.pdf396.22 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons