Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5854
Title: Από την ενσυναίσθηση στην πολυπρισματικότητα: αλλαγές στις διδακτικές προτεραιότητες της ιστορίας στο σχολείο, αλλαγές στις πολιτικές προτεραιότητες
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Keywords: Ενσυναίσθηση,Πολυπρισματικότητα,Πολυφωνία,Ιστορική συνείδηση
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5854
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.8609
Publisher: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Appears in Collections:Τόμος 25 (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.Από την ενσυναίσθηση στην πολυπρισματικότητα.pdf385.86 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons