Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5834| Title: | Reflective informal and non-linear aspects of argumentation in school practice |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης |
| Subject classification: | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια--Διδακτικές μέθοδοι Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια--Αναλυτικά προγράμματα Walton, Douglas N. |
| Keywords: | Σχήματα επιχειρηματολογίας,Άτυπη λογική,Διάλογος,Σχολείο,Εκπαίδευση,Σχήματα επιχειρηματολογίας του Walton,Σχέδια επιχειρηματολογίας αιτιολογικής |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5834 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9173 |
| Publisher: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
| Appears in Collections: | Τόμος 2 (2003) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Reflective informal and non-linear aspects of argumentation in school practice.pdf | 3.77 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License