Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5834Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Πλακιτσή, Κατερίνα | el |
| dc.contributor.author | Κόκοτας, Βασίλης | el |
| dc.contributor.author | Plakitsi, Katerina | en |
| dc.contributor.author | Kokkotas, Vasilis | en |
| dc.date.accessioned | 2015-11-03T16:46:23Z | - |
| dc.date.available | 2015-11-03T16:46:23Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5834 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9173 | - |
| dc.rights | An error occurred on the license name. | * |
| dc.rights.uri | An error occurred getting the license - uri. | * |
| dc.subject | Σχήματα επιχειρηματολογίας | en |
| dc.subject | Άτυπη λογική | en |
| dc.subject | Διάλογος | en |
| dc.subject | Σχολείο | el |
| dc.subject | Εκπαίδευση | el |
| dc.subject | Σχήματα επιχειρηματολογίας του Walton | el |
| dc.subject | Σχέδια επιχειρηματολογίας αιτιολογικής | el |
| dc.title | Reflective informal and non-linear aspects of argumentation in school practice | en |
| heal.type | journalArticle | - |
| heal.type.en | Journal article | en |
| heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
| heal.classification | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια--Διδακτικές μέθοδοι | el |
| heal.classification | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια--Αναλυτικά προγράμματα | el |
| heal.classification | Walton, Douglas N. | en |
| heal.dateAvailable | 2015-11-03T16:47:23Z | - |
| heal.language | en | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
| heal.publicationDate | 2003 | - |
| heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 209-211 | el |
| heal.bibliographicCitation | Περιέχει παράρτημα | el |
| heal.numberOfPages | σ. [199]-213 | el |
| heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
| heal.journalName | Επιστημονική επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 2 (2003) | el |
| heal.journalType | peer-reviewed | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Τόμος 2 (2003) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Reflective informal and non-linear aspects of argumentation in school practice.pdf | 3.77 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License