Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5812
Title: | Les problemes de symbolisation chez l’ enfant deficient mental: approche conceptuelle et etude clinique |
Alternative title / Subtitle: | Τα προβλήματα συμβολοποίησης στο παιδί με νοητική υστέρηση: εννοιολογική και κλινική προσέγγιση (Τίτλος περίληψης) |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης |
Subject classification: | Νόηση στα παιδιά Παιδιά με ειδικές ανάγκες--Εκπαίδευση Διανοητικώς ανάπηρα παιδιά--Εκπαίδευση |
Keywords: | Περιεχόμενο της σκέψης,Αναπτυξιακή δυσαρμονία,Ψυχοπαθολογία της σκέψης,Μαθησιακές δυσκολίες,Νοητική υστέρηση,Συμβολοποίηση |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5812 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9227 |
Publisher: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Table of contents: | Ι. Conceptualisation: Les Contenants de pensee et les problemes de symbolisation II. Problemes de symbolisation chez l' enfant deficient mental: etude clinique |
Appears in Collections: | Τόμος 1 (1997) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Les problemes de symbolisation chez l’ enfant deficient mental: approche conceptuelle et etude clinique.pdf | 7.28 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License