Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5812
Title: Les problemes de symbolisation chez l’ enfant deficient mental: approche conceptuelle et etude clinique
Alternative title / Subtitle: Τα προβλήματα συμβολοποίησης στο παιδί με νοητική υστέρηση: εννοιολογική και κλινική προσέγγιση (Τίτλος περίληψης)
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης
Subject classification: Νόηση στα παιδιά
Παιδιά με ειδικές ανάγκες--Εκπαίδευση
Διανοητικώς ανάπηρα παιδιά--Εκπαίδευση
Keywords: Περιεχόμενο της σκέψης,Αναπτυξιακή δυσαρμονία,Ψυχοπαθολογία της σκέψης,Μαθησιακές δυσκολίες,Νοητική υστέρηση,Συμβολοποίηση
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5812
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9227
Publisher: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Table of contents: Ι. Conceptualisation: Les Contenants de pensee et les problemes de symbolisation
II. Problemes de symbolisation chez l' enfant deficient mental: etude clinique
Appears in Collections:Τόμος 1 (1997)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons