Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5812
Title: Το πρόβλημα συμβολοποίησης στο παιδί με νοητική υστέρηση: εννοιολογική και κλινική προσέγγιση
Les problemes de symbolisation chez l’enfant deficient mental: approche conceptuelle et etude clinique
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Εκπαίδευση
Ψυχολογία
Keywords: Περιέχον και περιεχόμενο της σκέψης,Αναπτυξιακή δυσαρμονία,Ψυχοπαθολογία της σκέψης,Μαθησιακές δυσκολίες,Νοητική υστέρηση,Συμβολοποίηση
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5812
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9227
Publisher: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Appears in Collections:Τόμος 1 (1997)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons