Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39500
Title: | Η συμβολή των πολυσύλλαβων λέξεων στην αξιολόγηση παιδιών προσχολικής ηλικίας με διαταραχές στους ήχους της ομιλίας The contribution of multisyllable words in the assessment of preschool - age children with speech sound disorders |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας |
Subject classification: | Διαταραχές ήχων ομιλίας Speech sound disorders |
Keywords: | Πολυσύλλαβες λέξεις,Παιδιά προσχολικής ηλικίας,Αξιολόγηση,Multisyllable words,Preschool age children,Assessment |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39500 |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΟΥ_ΤΖΟΪΤΗ ΜΑΡΙΑ_SLT_2025.pdf | 1.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License