Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39500
Title: Η συμβολή των πολυσύλλαβων λέξεων στην αξιολόγηση παιδιών προσχολικής ηλικίας με διαταραχές στους ήχους της ομιλίας
The contribution of multisyllable words in the assessment of preschool - age children with speech sound disorders
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας
Subject classification: Διαταραχές ήχων ομιλίας
Speech sound disorders
Keywords: Πολυσύλλαβες λέξεις,Παιδιά προσχολικής ηλικίας,Αξιολόγηση,Multisyllable words,Preschool age children,Assessment
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39500
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΟΥ_ΤΖΟΪΤΗ ΜΑΡΙΑ_SLT_2025.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons