Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39441| Title: | Αντιμετώπιση φαινομένων κοινωνικού αποκλεισμού: βελτίωση της νοητικής και κοινωνικο-συναισθηματικής ικανότητας εκπαιδευτικών και μαθητών δημοτικού σχολείου μέσω διαγενεακής εκπαιδευτικής παρέμβασης |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
| Subject classification: | Διαγενεακή εκπαιδευτική αγωγή |
| Keywords: | Αναπτυξιακά στάδια,Γήρανση,Νοητική – ψυχοκοινωνική ενδυνάμωση |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39441 |
| Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Antoniadou-PHD-uoi-2025.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is licensed under a Creative Commons License