Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39441
Title: Αντιμετώπιση φαινομένων κοινωνικού αποκλεισμού: βελτίωση της νοητικής και κοινωνικο-συναισθηματικής ικανότητας εκπαιδευτικών και μαθητών δημοτικού σχολείου μέσω διαγενεακής εκπαιδευτικής παρέμβασης
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Διαγενεακή εκπαιδευτική αγωγή
Keywords: Αναπτυξιακά στάδια,Γήρανση,Νοητική – ψυχοκοινωνική ενδυνάμωση
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39441
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Antoniadou-PHD-uoi-2025.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons