Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39434
Title: Σύγχρονες επιστημονικά τεκμηριωμένες παρεμβάσεις στην ορθογραφία σε παιδιά δημοτικού με δυσλεξία: μια συστηματική ανασκόπηση
Modern evidence-based interventions in spelling for primaryy school with dyslexia: a systematic review
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας
Subject classification: Λογοθεραπεία
Keywords: Δυσλεξία,Δυσορθογραφία,Νέες τεχνολογίες
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39434
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons