Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39410
Title: Στρατηγικές μάρκετινγκ στο χονδρικό και λιανικό εμπόριο. Η περίπτωση της FILA HELLAS
Wholesale and retail marketing strategy. The FILA HELLAS case.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων- Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών-Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Subject classification: Μάρκετινγκ
Keywords: Λιανικό εμπόριο, χονδρικό εμπόριο, στρατηγικές μάρκετινγκ, Fila Hellas,Retail trade, wholesale trade, marketing strategies, Fila Hellas
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39410
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons