Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠέππα, Χριστίναel
dc.date.accessioned2025-09-17T11:08:35Z-
dc.date.available2025-09-17T11:08:35Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39410-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΛιανικό εμπόριο, χονδρικό εμπόριο, στρατηγικές μάρκετινγκ, Fila Hellasel
dc.subjectRetail trade, wholesale trade, marketing strategies, Fila Hellasen
dc.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ στο χονδρικό και λιανικό εμπόριο. Η περίπτωση της FILA HELLASel
dc.titleWholesale and retail marketing strategy. The FILA HELLAS case.en
heal.typebachelorThesisel
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.generalDescriptionΑ/Α 783
heal.classificationΜάρκετινγκ
heal.languageelel
heal.accesscampusel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων- Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών-Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΟι σύγχρονες καπιταλιστικές οικονομίες χαρακτηρίζονται σήμερα από υψηλό ρυθμό πληθωρισμού, οικονομική στασιμότητα και αυξημένη ανταγωνιστικότητα. Τη λύση στα παγκόσμια αυτά προβλήματα καλείται να δώσει το μάρκετινγκ το οποίο λειτουργεί σαν ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις κοινωνικές ανάγκες και στη βιομηχανική παραγωγή. Σχεδόν τίποτα δεν μπορεί να πουληθεί σήμερα χωρίς κάποια βοήθεια και προώθηση από το μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των στρατηγικών μάρκετινγκ του χονδρικού και του λιανικού εμπορίου. Για να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός, πραγματοποιείται μια μελέτη της εταιρείας Fila και ποιες στρατηγικές μάρκετινγκ η συγκεκριμένη εταιρεία ακολουθεί. Η Fila Hellas είναι μια εταιρεία χονδρικών πωλήσεων με έδρα τη Θεσσαλονίκη με αντικείμενο την έρευνα, το σχεδιασμό, την κατασκευή και την πώληση εργαλείων για δημιουργική έκφραση. Τα δυνατά σημεία της εταιρείας είναι το εμπορικό της σήμα, το μεγάλο δίκτυο διανομής, οι στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθεί και η εμπιστοσύνη των πελατών της. Οι απειλείς είναι ο ανταγωνισμός από τις ήδη υπάρχουσες αλλά και από αναφυόμενες επιχειρήσεις, η ενεργειακή κρίση από τον πόλεμο στην Ουκρανία και η απειλή από υποκατάστατα προϊόντα.el
heal.abstractModern capitalist economies are today characterized by a high rate of inflation, economic stagnation and increased competitiveness. Marketing, which functions as the connecting link between social needs and industrial production, is called upon to provide the solution to these global problems. Almost nothing can be sold today without some help and promotion from marketing. The purpose of this thesis is the study of wholesale and retail marketing strategies. In order to achieve this purpose, a study of Fila company is carried out and what marketing strategies this particular company follows. Fila Hellas is a wholesale company based in Thessaloniki that researches, designs, manufactures and sells tools for creative expression. The company's strengths are its brand name, large distribution network, marketing strategies it follows and the trust of its customers. The threats are the competition from existing and emerging companies, the energy crisis from the war in Ukraine and the threat from substitute products.en
heal.advisorNameΤριάρχη, Ειρήνη
heal.committeeMemberNameΠαππά, Παρασκευή
heal.committeeMemberNameΓαλανού, Αικατερίνη
heal.academicPublisherΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages70el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons