Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39358
Title: Διαφήμιση μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ποια η στάση των καταναλωτών
Social media advertising and the users’ behavior
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων- Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών-Λογιστικής & Χρηματοικονομικής
Subject classification: Διαδικτυακή διαφήμιση
Αγορά Ψηφιακή
Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης,Καταναλωτές,Social media,Consumers
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39358
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons