Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39190
Title: Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για μαθητές με ΔΕΠΥ: ανάλυση των διαφορετικών εκπαιδευτικών προσεγγίσεων και μεθόδων που χρησιμοποιούνται για την υποστήριξη μαθητών με ΔΕΠΥ στην τάξη
Educational interventions for students with ADHD: analysis of the different educational approaches and methods used to support students with ADHD in the classroom
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Ειδική αγωγή
Special education
Keywords: ΔΕΠΥ,Εκπαιδευτικοί,Διδακτικές προσαρμογές,Αναλυτικό πρόγραμμα,Στάσεις εκπαιδευτικών,Παιδαγωγική υποστήριξη,ADHD,Teachers,Instructional adaptations,Curriculum adaptation,Teacher attitudes,Educational support
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39190
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Λαγκαδινού Γεωργία (2025).pdfΜεταπτυχιακή εργασία Λαγκαδινού Γεωργία1.38 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons