Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39190| Title: | Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για μαθητές με ΔΕΠΥ: ανάλυση των
διαφορετικών εκπαιδευτικών προσεγγίσεων και μεθόδων που
χρησιμοποιούνται για την υποστήριξη μαθητών με ΔΕΠΥ στην τάξη Educational interventions for students with ADHD: analysis of the different educational approaches and methods used to support students with ADHD in the classroom |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
| Subject classification: | Ειδική αγωγή Special education |
| Keywords: | ΔΕΠΥ,Εκπαιδευτικοί,Διδακτικές προσαρμογές,Αναλυτικό πρόγραμμα,Στάσεις εκπαιδευτικών,Παιδαγωγική υποστήριξη,ADHD,Teachers,Instructional adaptations,Curriculum adaptation,Teacher attitudes,Educational support |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/39190 |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. Λαγκαδινού Γεωργία (2025).pdf | Μεταπτυχιακή εργασία Λαγκαδινού Γεωργία | 1.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License