Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38974
Title: Η επίδραση της αισιοδοξίας και της ενσυναισθητικής ενεργητικής ακρόασης στη διδακτική αυτοαποτελεσματικότητα των ειδικών παιδαγωγών.
The effect of optimism and active empathic listening on special educators΄ teaching self-efficacy.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής.Παιδαγωγικό τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Εκπαίδευση
Keywords: Aισιοδοξία,Optimism,Eνσυναισθητική ενεργητική ακρόαση,Διδακτική αυτοαποτελεσματικότητα,Active empathic listening,Τeaching self-efficacy
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38974
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Παππά Αφροδίτη (2025).pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons