Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38541
Title: Σύγκριση απόψεων εκπαιδευτικών και φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση της μη τυπικής μάθησης στις φυσικές επιστήμες και τη δια βίου μάθηση
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Φυσικές επιστήμες
Keywords: Πρωτοβάθμια εκπαίδευση,Δια βίου μάθηση,Μη τυπική μάθηση
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38541
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18246
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε Ιωαννίδου Ιωάννα (2024).pdf4.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.