Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38537
Title: | H επίδραση της ενσυναίσθησης, της συναισθηματικής νοημοσύνης και της
ενσυνειδητότητας στην ψυχική ανθεκτικότητα των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης: σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας παρέμβασης θετικής
ψυχολογίας The impact of empathy, emotional intelligence and mindfulness on primary school teachers' resilience: design, implementation and evaluation of a positive psychology intervention |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Εκπαίδευση |
Keywords: | Θετική ψυχολογία,Ενσυναίσθηση,Συναισθηματική νοημοσύνη,Ενσυνειδητότητα,Ψυχική ανθεκτικότητα,Positive psychology,Empathy,Emotional intelligence,Mindfulness,Resilience |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38537 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18242 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Διδακτορική Διατριβή_Τσάλτα Θεοδώρα.pdf | 2.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.