Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38537
Title: H επίδραση της ενσυναίσθησης, της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ενσυνειδητότητας στην ψυχική ανθεκτικότητα των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας παρέμβασης θετικής ψυχολογίας
The impact of empathy, emotional intelligence and mindfulness on primary school teachers' resilience: design, implementation and evaluation of a positive psychology intervention
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Εκπαίδευση
Keywords: Θετική ψυχολογία,Ενσυναίσθηση,Συναισθηματική νοημοσύνη,Ενσυνειδητότητα,Ψυχική ανθεκτικότητα,Positive psychology,Empathy,Emotional intelligence,Mindfulness,Resilience
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38537
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18242
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διδακτορική Διατριβή_Τσάλτα Θεοδώρα.pdf2.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.