Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38516
Title: | Μαθησιακή ετοιμότητα και αυτόνομη διαβίωση: Εφαρμογή εκπαιδευτικού υλικού μαθησιακής ετοιμότητας σε μελέτη περίπτωσης εφήβου με νοητική αναπηρία Learning readiness and autonomous living: Employment of educational learning readiness material in a case study of an adolescent with intellectual disabilities |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας |
Subject classification: | Λογοθεραπεία |
Keywords: | Νοητική αναπηρία,Μαθησιακή ετοιμότητα,Λίστες Ελέγχου Βασικών Δεξιοτήτων,Intellectual disability,Learning readiness,Basic Skills Checklists,Targeted, Individual, Structured, Inclusive, Special Education Program(TISI-SEP) |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38516 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18221 |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Π.Ε. Λουζιώτη Χριστίνα (2024).pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License