Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38516
Title: Μαθησιακή ετοιμότητα και αυτόνομη διαβίωση: Εφαρμογή εκπαιδευτικού υλικού μαθησιακής ετοιμότητας σε μελέτη περίπτωσης εφήβου με νοητική αναπηρία
Learning readiness and autonomous living: Employment of educational learning readiness material in a case study of an adolescent with intellectual disabilities
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας
Subject classification: Λογοθεραπεία
Keywords: Νοητική αναπηρία,Μαθησιακή ετοιμότητα,Λίστες Ελέγχου Βασικών Δεξιοτήτων,Intellectual disability,Learning readiness,Basic Skills Checklists,Targeted, Individual, Structured, Inclusive, Special Education Program(TISI-SEP)
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38516
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18221
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Π.Ε. Λουζιώτη Χριστίνα (2024).pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons