Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38516
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Λουζιώτη, Χριστίνα | el |
dc.date.accessioned | 2024-11-05T06:11:06Z | - |
dc.date.available | 2024-11-05T06:11:06Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38516 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18221 | - |
dc.rights | CC0 1.0 Universal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.subject | Νοητική αναπηρία | el |
dc.subject | Μαθησιακή ετοιμότητα | el |
dc.subject | Λίστες Ελέγχου Βασικών Δεξιοτήτων | el |
dc.subject | Intellectual disability | en |
dc.subject | Learning readiness | en |
dc.subject | Basic Skills Checklists | en |
dc.subject | Targeted, Individual, Structured, Inclusive, Special Education Program(TISI-SEP) | en |
dc.title | Μαθησιακή ετοιμότητα και αυτόνομη διαβίωση: Εφαρμογή εκπαιδευτικού υλικού μαθησιακής ετοιμότητας σε μελέτη περίπτωσης εφήβου με νοητική αναπηρία | el |
dc.title | Learning readiness and autonomous living: Employment of educational learning readiness material in a case study of an adolescent with intellectual disabilities | en |
heal.type | bachelorThesis | el |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Λογοθεραπεία | - |
heal.dateAvailable | 2024-11-05T06:12:06Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.publicationDate | 2024 | - |
heal.abstract | Σκοπό της παρούσας έρευνας αποτελεί η μελέτη της αποτελεσματικότητας της μεθόδου παρέμβασης μαθησιακής ετοιμότητας με τίτλο ‹‹Δραστηριότητες Μαθησιακής Ετοιμότητας›› ,στον τομέα της νοητικής ικανότητας. Η έρευνα διεξάγεται στο πεδίο των επιστημών υγείας και ειδικότερα στον τομέα της Λογοθεραπείας με την εφαρμογή του Στοχευμένου, Ατομικού, Δομημένου, Ενταξιακού, Προγράμματος, Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΑΔΕΠΕΑΕ). Μελέτη περίπτωσης αποτέλεσε ένας έφηβος δεκαέξι ετών με μέτρια νοητική αναπηρία ο οποίος φοιτά σε Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Η μεθοδολογία της έρευνας είναι μεικτή και χρησιμοποιεί ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα. Η συλλογή ποιοτικών δεδομένων έγινε μέσω της μεθοδολογίας της παρατήρησης ( Άτυπη Παιδαγωγική Αξιολόγηση, Λίστες Ελέγχου Βασικών Δεξιοτήτων). Τα ποσοτικά δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω της χρήσης της μεθόδου «Δραστηριότητες Μαθησιακής Ετοιμότητας» έπειτα από εξατομίκευση του υλικού στις δυσκολίες και στα ενδιαφέροντα του εφήβου. Στα αποτελέσματα της έρευνας η πρώτη ερευνητική υπόθεση, σχετικά με την αποτελεσματικότητα της μεθόδου σε έφηβο με νοητική αναπηρία, αποδείχθηκε μερικώς. Η δεύτερη υπόθεση, αν οι δραστηριότητες στον τομέα της μνήμης του εργαλείου μαθησιακής ετοιμότητας προάγουν την αυτονομία του μαθητή, αποδείχθηκε ανεπαρκώς | el |
heal.abstract | The purpose of this research is to study the effectiveness of the learning readiness intervention method entitled ''Learning Readiness Activities'' in the area of cognitive ability. The research is conducted in the field of health scientists and more specifically in the field of Speech and Language Therapy by applying the Targeted, Individual, Structured, Intensive, Program, Special Education and Training (SADPEPEE). The case study was a sixteen year old adolescent with moderate intellectual disability who attends an E.E.E.C. The research methodology is mixed methods and uses quantitative and qualitative data. Qualitative data was collected through observation methodology ( Informal Pedagogical Assessment, Basic Skills Checklists). Quantitative data was collected through the use of the ''Learning Readiness Activities'' method after individualizing the material to the adolescent's difficulties and interests. In the results of the study, the first research hypothesis, regarding the effectiveness of the method on an adolescent with intellectual disability, was partially proven. The second hypothesis, whether the activities in the memory domain of the learning readiness tool promote student autonomy, was found to be insufficient | en |
heal.advisorName | Ζακοπούλου, Βικτωρία | el |
heal.committeeMemberName | Νησιώτη, Μελπομένη | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδοπούλου, Σουλτάνα | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Π.Ε. Λουζιώτη Χριστίνα (2024).pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License