Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38218
Title: | Τα λεκτικά και μη λεκτικά μηνύματα των εκπαιδευτικών, όπως προβάλλονται στον κινηματογράφο, και υποστηρίζουν ή υπονομεύουν την ανάγκη των μαθητών/τριών για αυτονομία Cinematic teachers verbal and non-verbal communication supporting or undermining autonomy |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή |
Subject classification: | Εκπαιδευτική Ψυχολογία |
Keywords: | Παρακινητικό ύφος,Υποστήριξη αυτονομίας,Υπονόμευση αυτονομίας,Κινηματογράφος,Ενεργητική συμμετοχή,Συναισθήματα,Motivational style,Autonomy support,Autonomy undermining,Cinema,Active participation,Emotions |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38218 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17924 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΛΣ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
M.E. Αρβανιτίδου Φωτεινή 2024.pdf | Cinematic Teachers Verbal and Non-Verbal communication Supporting or Undermining Autonomy. | 1.73 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License