Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38218
Title: Τα λεκτικά και μη λεκτικά μηνύματα των εκπαιδευτικών, όπως προβάλλονται στον κινηματογράφο, και υποστηρίζουν ή υπονομεύουν την ανάγκη των μαθητών/τριών για αυτονομία
Cinematic teachers verbal and non-verbal communication supporting or undermining autonomy
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή
Subject classification: Εκπαιδευτική Ψυχολογία
Keywords: Παρακινητικό ύφος,Υποστήριξη αυτονομίας,Υπονόμευση αυτονομίας,Κινηματογράφος,Ενεργητική συμμετοχή,Συναισθήματα,Motivational style,Autonomy support,Autonomy undermining,Cinema,Active participation,Emotions
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38218
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17924
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΛΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M.E. Αρβανιτίδου Φωτεινή 2024.pdfCinematic Teachers Verbal and Non-Verbal communication Supporting or Undermining Autonomy.1.73 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons