Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38202
Title: | Απόψεις εκπαιδευτικών
για την Κοινωνική και Ηθική Μάθηση
μέσα από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Α΄ και Β΄ Δημοτικού
Σχολείου «το Δελφίνι»: Μελέτη Περίπτωσης Teachers' Views on Social and Ethical Learning through the Anthology of Literary Texts for Grades 1st and 2nd: "The Dolphin" Case Study |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση |
Keywords: | Ηθική ανάπτυξη,Λογοτεχνία,Παιδική εκπαίδευση,Φοβίες,Θάρρος,Moral development,Literature,Children's education,Fears,Courage |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38202 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17908 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. Χαρτζάλα Στυλιανή (2024).pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License