Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38202
Title: Απόψεις εκπαιδευτικών για την Κοινωνική και Ηθική Μάθηση μέσα από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Α΄ και Β΄ Δημοτικού Σχολείου «το Δελφίνι»: Μελέτη Περίπτωσης
Teachers' Views on Social and Ethical Learning through the Anthology of Literary Texts for Grades 1st and 2nd: "The Dolphin" Case Study
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Keywords: Ηθική ανάπτυξη,Λογοτεχνία,Παιδική εκπαίδευση,Φοβίες,Θάρρος,Moral development,Literature,Children's education,Fears,Courage
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38202
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17908
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Χαρτζάλα Στυλιανή (2024).pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons