Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37955
Title: Το στυλ ηγεσίας της διεύθυνσης και η σχέση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής με τους γονείς των μαθητών τους, ως παράμετροι της αντιλαμβανόμενης αποτελεσματικότητάς τους
Principal's leadership style and special education teachers' relationship with their students' parents as parameters of their perceived effectiveness
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής .Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπ παίδευσης.
Keywords: Αυτοαποτελεσματικότητα,Διεύθυνση,Σχέσεις γονέων-εκαπιδευτικών,Ειδική αγωγή,Self-efficacy,Μanagement,Parent-teacher relationships,Special education
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37955
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17662
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε.ΤΣΑΓΚΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ (2024). pdf2.31 MBUnknownView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons