Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37313
Title: Απόψεις και στάση των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας και της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στη διδασκαλία και την εκπαίδευση στην Ελλάδα
Views and attitudes of the Greek primary and secondary school teachers about the use of AI in teaching and learning
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Εκπαίδευση
Τεχνητή νοημοσύνη
Education
Artificial intelligence
Keywords: Διδασκαλία,Teaching
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37313
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17024
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ME_ALETRAS_2024.pdf4.4 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons