Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37313
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑλέτρας, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorAletras, Konstantinosen
dc.date.accessioned2024-04-12T09:56:40Z-
dc.date.available2024-04-12T09:56:40Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37313-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17024-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectTeachingen
dc.titleΑπόψεις και στάση των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας και της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στη διδασκαλία και την εκπαίδευση στην Ελλάδαel
dc.titleViews and attitudes of the Greek primary and secondary school teachers about the use of AI in teaching and learningen
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαίδευσηel
heal.classificationΤεχνητή νοημοσύνηel
heal.classificationEducationen
heal.classificationArtificial intelligenceen
heal.dateAvailable2024-04-12T09:57:40Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2024-03-04-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει τις απόψεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και τη δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη, Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 1064 εκπαιδευτικούς, που απάντησαν εθελοντικά μέσω google forms, σε email που τους είχε σταλεί για το συγκεκριμένο σκοπό. Η έρευνα έγινε τον Οκτώβριο τους 2023. Τα δεδομένα επεξεργαστήκαν ηλεκτρονικά μέσω, κυρίως, του στατιστικού πακέτου SPSS. Τα βασικά συμπεράσματα αυτής της έρευνας είναι ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί δεν είναι ενήμεροι και εξοικειωμένοι με την τεχνητή νοημοσύνη, δεν την εφαρμόζουν στην πράξη, σε συντριπτικό ποσοστό, και δείχνουν μεγάλη ανησυχία για τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγουν εφαρμογές αυτού του είδους. Είναι θετικοί στην χρησιμοποίηση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης στη διδασκαλία, αν οι ίδιοι εκπαιδευτούν και έχουν την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή. Επίσης, θεωρούν, ότι μπορεί να βοηθήσουν τους μαθητές αλλά όχι να εξαλείψουν τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα μαθήματα, τέτοιου είδους εφαρμογές. Δεν ανησυχούν για την απώλεια της εργασίας τους και την αντικατάστασή τους από την τεχνητή νοημοσύνη, τα επόμενα 20 χρόνια στην Ελλάδα και τέλος το πλεονέκτημα του δασκάλου, όπως τον ξέρουμε μέχρι σήμερα, σε σχέση με το μελλοντικό δάσκαλο-ρομπότ είναι η ανθρώπινη επαφή, η ενσυναίσθηση και η αμεσότητα, σύμφωνα με τους Έλληνες εκπαιδευτικούς.el
heal.advisorNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΠαγγέ, Πολυξένηel
heal.committeeMemberNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages120 σ.el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ME_ALETRAS_2024.pdf4.4 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons