Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37249
Title: Ειδική αγωγή και συνεκπαίδευση στη γενική αγωγή: αντιλήψεις και αναπαραστάσεις εκπαιδευτικών και γενικού πληθυσμού για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη συνεκπαίδευση χαρισματικών κωφών μαθητών.
Special education and inclusion in general education: teachers' and general poulation's perceptions and representations of the human rights and inclusion of gifted deaf students.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών.
Subject classification: Ειδική αγωγή
Special education
Keywords: Κώφωση,Χαρισματικά παιδιά,Στάσεις/Αντιλήψεις,Ανθρώπινα Δικαιώματα,Συνεκπαίδευση,Special needs,Inclusion,Deafness,Gifted children,Attitudes and social representation,Human rights
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37249
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16960
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ._Παναγιωτακοπούλου_Ιωάννα-Σταματίνα_(2023).pdfPanagiotakopoulou-PhD-uoi-20231.82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons