Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37180| Title: | Οι παιδαγωγικές αντιλήψεις των Rousseau, Froebel, Dewey, Montessori και οι εφαρμογές τους στην πρώιμη παιδική ηλικία The pedagogical conceptions of Rousseau, Froebel, Dewey, Montessori and their applications in early childhood |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. |
| Subject classification: | Παιδαγωγική Pedagogy |
| Keywords: | Πρώιμη παιδική ηλικία,Early childhood,Theories of Rousseau,Theories of Froebel,Theories of Dewey,Theories of Montessori |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37180 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16891 |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License