Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37180
Title: Οι παιδαγωγικές αντιλήψεις των Rousseau, Froebel, Dewey, Montessori και οι εφαρμογές τους στην πρώιμη παιδική ηλικία
The pedagogical conceptions of Rousseau, Froebel, Dewey, Montessori and their applications in early childhood
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.
Subject classification: Παιδαγωγική
Pedagogy
Keywords: Πρώιμη παιδική ηλικία,Early childhood,Theories of Rousseau,Theories of Froebel,Theories of Dewey,Theories of Montessori
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37180
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16891
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons