Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37180
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑυγουστινιάτου, Όλγαel
dc.contributor.authorΚουργιαντάκη, Κωνσταντίναel
dc.contributor.authorΜαστροκώστα, Ελένηel
dc.contributor.authorΞυθάλη, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2024-04-03T07:21:44Z-
dc.date.available2024-04-03T07:21:44Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37180-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16891-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΠρώιμη παιδική ηλικίαel
dc.subjectEarly childhooden
dc.subjectTheories of Rousseauen
dc.subjectTheories of Froebelen
dc.subjectTheories of Deweyen
dc.subjectTheories of Montessorien
dc.titleΟι παιδαγωγικές αντιλήψεις των Rousseau, Froebel, Dewey, Montessori και οι εφαρμογές τους στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
dc.titleThe pedagogical conceptions of Rousseau, Froebel, Dewey, Montessori and their applications in early childhooden
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΠαιδαγωγική-
heal.classificationPedagogy-
heal.dateAvailable2024-04-03T07:22:44Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΗ Παιδαγωγική σχετίζεται με το «πώς» ή την πρακτική της εκπαίδευσης. Αναφέρεται σε εκείνο το σύνολο εκπαιδευτικών τεχνικών και στρατηγικών που επιτρέπουν τη μάθηση να πραγματοποιηθεί και παρέχουν ευκαιρίες για την απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων, στάσεων και διαθέσεων μέσα σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό και υλικό πλαίσιο. Η έρευνα δείχνει ότι οι συγκεκριμένες παιδαγωγικές προσεγγίσεις δεν έχουν καλύτερα αποτελέσματα από τις γενικότερες παιδαγωγικές. Τούτου λεχθέντος, είναι απαραίτητο να επισημανθεί ότι τα ερευνητικά στοιχεία και οι μελέτες που εξετάζουν τις ίδιες ακριβώς προσεγγίσεις στο ίδιο ακριβώς πλαίσιο είναι πολύ περιορισμένες. Η παρούσα εργασία αναλύει τις θεωρίες των Rousseau, Froebel, Dewey, Montessori και τις εφαρμογές τους στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.committeeMemberNameΚανελλοπούλου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages77 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons