Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37180Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Αυγουστινιάτου, Όλγα | el |
| dc.contributor.author | Κουργιαντάκη, Κωνσταντίνα | el |
| dc.contributor.author | Μαστροκώστα, Ελένη | el |
| dc.contributor.author | Ξυθάλη, Βασιλική | el |
| dc.date.accessioned | 2024-04-03T07:21:44Z | - |
| dc.date.available | 2024-04-03T07:21:44Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37180 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16891 | - |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
| dc.subject | Πρώιμη παιδική ηλικία | el |
| dc.subject | Early childhood | en |
| dc.subject | Theories of Rousseau | en |
| dc.subject | Theories of Froebel | en |
| dc.subject | Theories of Dewey | en |
| dc.subject | Theories of Montessori | en |
| dc.title | Οι παιδαγωγικές αντιλήψεις των Rousseau, Froebel, Dewey, Montessori και οι εφαρμογές τους στην πρώιμη παιδική ηλικία | el |
| dc.title | The pedagogical conceptions of Rousseau, Froebel, Dewey, Montessori and their applications in early childhood | en |
| heal.type | bachelorThesis | - |
| heal.type.en | Bachelor thesis | en |
| heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
| heal.classification | Παιδαγωγική | - |
| heal.classification | Pedagogy | - |
| heal.dateAvailable | 2024-04-03T07:22:44Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. | el |
| heal.publicationDate | 2022 | - |
| heal.abstract | Η Παιδαγωγική σχετίζεται με το «πώς» ή την πρακτική της εκπαίδευσης. Αναφέρεται σε εκείνο το σύνολο εκπαιδευτικών τεχνικών και στρατηγικών που επιτρέπουν τη μάθηση να πραγματοποιηθεί και παρέχουν ευκαιρίες για την απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων, στάσεων και διαθέσεων μέσα σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό και υλικό πλαίσιο. Η έρευνα δείχνει ότι οι συγκεκριμένες παιδαγωγικές προσεγγίσεις δεν έχουν καλύτερα αποτελέσματα από τις γενικότερες παιδαγωγικές. Τούτου λεχθέντος, είναι απαραίτητο να επισημανθεί ότι τα ερευνητικά στοιχεία και οι μελέτες που εξετάζουν τις ίδιες ακριβώς προσεγγίσεις στο ίδιο ακριβώς πλαίσιο είναι πολύ περιορισμένες. Η παρούσα εργασία αναλύει τις θεωρίες των Rousseau, Froebel, Dewey, Montessori και τις εφαρμογές τους στην πρώιμη παιδική ηλικία. | el |
| heal.advisorName | Καινούργιου, Ελένη | el |
| heal.committeeMemberName | Νούσια, Αλεξάνδρα | el |
| heal.committeeMemberName | Κανελλοπούλου, Ελένη | el |
| heal.academicPublisher | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | - |
| heal.numberOfPages | 77 σ. | - |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License