Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32914
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛάζου, Μαρίαen
dc.contributor.authorLazou, Mariaen
dc.date.accessioned2023-06-30T08:17:47Z-
dc.date.available2023-06-30T08:17:47Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32914-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12714-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔημιουργικότηταel
dc.subjectΜέτρησηel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectCreativityen
dc.subjectMeasurementen
dc.subjectTeachersen
dc.titleΜέτρηση της μαθηματικής δημιουργικότητας των υποψηφίων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.titleMeasuring the mathematical creativity of Primary Education teacher candidatesen
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΜαθηματική δημιουργικότηταel
heal.classificationMathematical creativityen
heal.dateAvailable2023-06-30T08:18:47Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2023-06-
heal.bibliographicCitationAPA-
heal.abstractΣτην παρούσα έρευνα επιχειρείται να μετρηθεί η μαθηματική δημιουργικότητα στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς Δημοτικών Σχολείων μέσω ενός εργαλείου που δημιουργήθηκε στα πλαίσια της εργασίας και το οποίο προέκυψε από την ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας για τη μαθηματική δημιουργικότητα. Η μαθηματική δημιουργικότητα αποτελεί σημαντικό ζήτημα στη σύγχρονη κοινωνία και προκειμένου αυτή να αναπτυχθεί, χρειάζεται εκπαιδευτικούς, οι οποίοι να αντιλαμβάνονται την αξία της, να είναι οι ίδιοι μαθηματικά δημιουργικοί και κατάλληλα προετοιμασμένοι, ώστε να την καλλιεργήσουν και να ενθαρρύνουν την ανάπτυξή της στους μαθητές τους στα Δημοτικά Σχολεία.el
heal.abstractThis research is an attempt to measure the mathematical creativity of prospective Primary School teachers through a tool created in the context of the work and which resulted from the review of the existing literature on mathematical creativity. Mathematical creativity is an important issue in modern society and in order to be developed, it needs teachers, who understand its value, who are themselves mathematically creative and appropriately prepared to cultivate it and encourage its development in their students in primary Schools.en
heal.advisorNameΜαυρίδης, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΜαυρίδης, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΤάτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages130 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Λάζου Μαρία (2023).pdf3.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons