Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32914
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Λάζου, Μαρία | en |
dc.contributor.author | Lazou, Maria | en |
dc.date.accessioned | 2023-06-30T08:17:47Z | - |
dc.date.available | 2023-06-30T08:17:47Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32914 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12714 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Δημιουργικότητα | el |
dc.subject | Μέτρηση | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject | Creativity | en |
dc.subject | Measurement | en |
dc.subject | Teachers | en |
dc.title | Μέτρηση της μαθηματικής δημιουργικότητας των υποψηφίων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης | el |
dc.title | Measuring the mathematical creativity of Primary Education teacher candidates | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.type | masterThesis | el |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Μαθηματική δημιουργικότητα | el |
heal.classification | Mathematical creativity | en |
heal.dateAvailable | 2023-06-30T08:18:47Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.publicationDate | 2023-06 | - |
heal.bibliographicCitation | APA | - |
heal.abstract | Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται να μετρηθεί η μαθηματική δημιουργικότητα στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς Δημοτικών Σχολείων μέσω ενός εργαλείου που δημιουργήθηκε στα πλαίσια της εργασίας και το οποίο προέκυψε από την ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας για τη μαθηματική δημιουργικότητα. Η μαθηματική δημιουργικότητα αποτελεί σημαντικό ζήτημα στη σύγχρονη κοινωνία και προκειμένου αυτή να αναπτυχθεί, χρειάζεται εκπαιδευτικούς, οι οποίοι να αντιλαμβάνονται την αξία της, να είναι οι ίδιοι μαθηματικά δημιουργικοί και κατάλληλα προετοιμασμένοι, ώστε να την καλλιεργήσουν και να ενθαρρύνουν την ανάπτυξή της στους μαθητές τους στα Δημοτικά Σχολεία. | el |
heal.abstract | This research is an attempt to measure the mathematical creativity of prospective Primary School teachers through a tool created in the context of the work and which resulted from the review of the existing literature on mathematical creativity. Mathematical creativity is an important issue in modern society and in order to be developed, it needs teachers, who understand its value, who are themselves mathematically creative and appropriately prepared to cultivate it and encourage its development in their students in primary Schools. | en |
heal.advisorName | Μαυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Μαυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Τάτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 130 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. Λάζου Μαρία (2023).pdf | 3.61 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License