Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32878
Title: Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για τη διδασκαλία του STEAM σε μαθητές με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): μια συστηματική ανασκόπηση
Educational interventions for teaching STEAM to students with Autism Spectrum Disorders (ASD): a systematic review
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Ειδική αγωγή
Special education
Keywords: Αυτισμός,Autism,STEAM
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32878
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12679
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Γκαντόλιας Βασίλειος (2023).pdfΔιπλωματική Μεταπτυχιακή Εργασία, Ειδική Αγωγή, STEAM817.09 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons