Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32564
Title: Το μείγμα μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή
The marketing mix in the digital age
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Subject classification: Μάρκετινγκ
Marketing
Keywords: Ψηφιακό Μάρκετινγκ,Μίγμα μάρκετινγκ,Προϊόν,Τιμή,Τοποθέτηση,Προώθηση,Digital marketing,Marketing mix,Product,Price,Placement,Promotion
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32564
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12375
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Χατζηκωνσταντίνου Ελένη (2023).pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons