Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32564
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧατζηκωνσταντίνου, Ελένηel
dc.contributor.authorChatzikonstantinou, Elenien
dc.date.accessioned2023-03-28T05:28:22Z-
dc.date.available2023-03-28T05:28:22Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32564-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12375-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΨηφιακό Μάρκετινγκel
dc.subjectΜίγμα μάρκετινγκel
dc.subjectΠροϊόνel
dc.subjectΤιμήel
dc.subjectΤοποθέτησηel
dc.subjectΠροώθησηel
dc.subjectDigital marketingen
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectProducten
dc.subjectPriceen
dc.subjectPlacementen
dc.subjectPromotionen
dc.titleΤο μείγμα μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχήel
dc.titleThe marketing mix in the digital ageen
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingen
heal.dateAvailable2023-03-28T05:29:23Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.publicationDate2023-03-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: 55-60el
heal.abstractΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας θα είναι να διερευνήσει διεξοδικά τον τρόπο που μεταβάλλονται και αναδιαμορφώνονται τα 4P του Μάρκετινγκ, δηλαδή το προϊόν, η τιμή, η προώθηση και η τοποθεσία. Το πρώτο κεφάλαιο έχει ως στόχο να αποτυπώσει με απλό τρόπο την ουσία του παραπάνω προβλήματος. Στο πρόσφατο παρελθόν η επιχείρηση και οι άνθρωποι που ασκούσαν την διοίκηση και ήταν υπεύθυνοι για την στρατηγική του Μάρκετινγκ, ήταν αυτοί που καθόριζαν το μίγμα των τεσσάρων P. Σήμερα οι συνήθειες του μέσου καταναλωτή φαίνεται να έχουν μεταβληθεί και μαζί με αυτές έχει μεταβληθεί και ο τρόπος που επιλέγει να καταναλώσει. Το δεύτερο κεφάλαιο θα πραγματευτεί την βασική θεωρία που μέχρι σήμερα καθορίζει την στρατηγική Μάρκετινγκ. Τα τέσσερα P θα αναπτυχθούν με βάση την υπάρχουσα βιβλιογραφία, ώστε παρακάτω να μπορεί να διερευνηθούν νέες πρακτικές και τρόποι απόκρισης στα νέα δεδομένα που επιβάλει η σύγχρονη ψηφιακή εποχή. Το τρίτο Κεφάλαιο ασχολείται με τον επαναπροσδιορισμό των 4P. Σήμερα, η ζωή του μέσου καταναλωτή έχει μεταβληθεί με τρόπο που το κινητό και το τάμπλετ αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας και του τρόπου με τον οποίο αλληλοεπιδρά. Συνέπεια αυτού είναι να έχει μεταβάλει τα ενδιαφέροντα του και να έχει μία περισσότερο digital προσέγγιση στην καθημερινότητα. Ο καταναλωτής επιθυμεί περισσότερο εξατομικευμένα προϊόντα και φαίνεται να επιδιώκει ενεργά την εμπλοκή του στο σχεδιασμό και την τιμολόγηση τους. Επιπλέον, ο τρόπος με τον οποίο σήμερα προωθείται και τοποθετείται ένα προϊόν στην αγορά έχει μεταβληθεί με τρόπο που τα έως πρότινος επιτυχημένα μέσα προβολής και τοποθέτησης, όπως ήταν η τηλεόραση και τα ράφια ενός καταστήματος, δεν αποδίδουν όπως παλιά. Έχοντας αποτυπώσει τις νέες τάσεις που επιβάλλει ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ευρύτερης καθημερινότητας του καταναλωτή, το τέταρτο κεφάλαιο θα καταγράψει επιτυχημένα case studies επιχειρήσεων που μέσα σε αυτό το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον του ψηφιακού μετασχηματισμού κατάφεραν να εντοπίσουν ευκαιρίες και να αναπτύξουν επιτυχημένες πρακτικές αποτελώντας ουσιαστικά διαμορφωτή των ίδιων των εξελίξεων στο χώρο του Μάρκετινγκ.Τελειώνοντας, το πέμπτο κεφάλαιο θα καταλήξει σε συμπεράσματα και θα αναδείξει επιπλέον σημεία, στα οποία φαίνεται να υπάρχει περαιτέρω ουσιαστικό ερευνητικό ενδιαφέρον.el
heal.abstractMain purpose of this dissertation is to examine thoroughly how digital tools change and reform the four Ps of the marketing mix, that is Product, Price, Placement and Promotion. First chapter’s main goal is to capture clearly and in a simple way the nature of the above-mentioned problem. In the recent past, companies and the people of marketing were responsible for the marketing strategy. They were determining the matrix of the four Ps. Today, the digital revolution altered customers’ needs along with the way customers think and consume. The second chapter deals with the main basic elements of marketing strategy. The four Ps will be developed according to the existing literature. The third chapter tries to reimagine the four marketing Ps. Today customers’ everyday life has altered in a way that smartphones and tablets are an integral part of everyday living. As a result, customers’ interests change dramatically and digital becomes the new normal. Customers want to feel unique and has clear opinion on how products should be. They want to co-create and design products, they want to name their price for products and participate in product placement and promotion. Tv spots, shopping windows and supermarket shelves are not able to compete anymore with the new digital tools of promotion and product placement. Having captured the new trends imposed by the digital transformation of everyday life, the fourth chapter records successful case studies of pioneer companies that have adopted digital tools, practices, and solutions to gain competitive advantage against their competitors. These pioneers are the shapers of the new emerging marketing strategies. The dissertation concludes with a fifth and final chapter where conclusions are being gathered. Also, more areas and opportunities around the topic are being mentioned to direct the research interest.en
heal.advisorNameΤριάρχη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΚόλλιας, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΠαππά, Παρασκευήel
heal.academicPublisherΤμήμα Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages73el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Χατζηκωνσταντίνου Ελένη (2023).pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons