Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32434
Title: Φυσιολογικές μέθοδοι καταγραφής των γνωστικών διεργασιών κατά την αλληλεπίδραση με Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια. Μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση.
Physiological recording methods of cognitive processes during interaction with Digital Educational Games. A systematic literature review.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής
Subject classification: Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
Digital Educational Games
Keywords: Digital Educational Games,Serious games,Cognitive functions,Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια,Γνωστικές διεργασίες
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32434
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12245
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M.E Κολάση Κωνσταντίνα Ελένη (2022).pdf3.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.