Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32434| Title: | Φυσιολογικές μέθοδοι καταγραφής των γνωστικών διεργασιών κατά την αλληλεπίδραση με Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια. Μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση. Physiological recording methods of cognitive processes during interaction with Digital Educational Games. A systematic literature review. |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής |
| Subject classification: | Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια Digital Educational Games |
| Keywords: | Digital Educational Games,Serious games,Cognitive functions,Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια,Γνωστικές διεργασίες |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32434 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12245 |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| M.E Κολάση Κωνσταντίνα Ελένη (2022).pdf | 3.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.