Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32431
Title: Ο ρόλος της ενσυναίσθησης στην επίλυση των συγκρούσεων και στην αντιμετώπιση περιπτώσεων σχολικού εκφοβισμού εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής
The role of empathy in conflict resolution and dealing with school bullying of educators of special and general education
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής
Keywords: Ενσυναίσθηση,Επίλυση συγκρούσεων,Σχολικός εκφοβισμός,Empathy,Conflict resolution,School bullying
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32431
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12242
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Κωστίκα Χριστίνα 2023.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons