Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32418
Title: | Διερεύνηση του κοινωνικο-οικονομικού προφίλ των συμμετεχόντων/ουσών σε Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs) στην Ελλάδα |
Alternative title / Subtitle: | Study of the socio-economic profile of participants in Massive Open Online Courses (MOOCs) in Greece |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. |
Subject classification: | Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης |
Keywords: | Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα,Εκπαιδευτική ανισότητα,Κοινωνική ανισότητα,Μέθοδοι έρευνας,MOOCs,Massive Open Online Courses,Educational inequality,Social inequality,Research methods |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32418 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12229 |
Link: | DOI 10.12681/eadd/53037 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΑΠΟΛΕΩΝ (2022) | Δ.Δ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΑΠΟΛΕΩΝ (2022) | 3.55 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License