Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32418
Title: Διερεύνηση του κοινωνικο-οικονομικού προφίλ των συμμετεχόντων/ουσών σε Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs) στην Ελλάδα
Alternative title / Subtitle: Study of the socio-economic profile of participants in Massive Open Online Courses (MOOCs) in Greece
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Subject classification: Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
Keywords: Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα,Εκπαιδευτική ανισότητα,Κοινωνική ανισότητα,Μέθοδοι έρευνας,MOOCs,Massive Open Online Courses,Educational inequality,Social inequality,Research methods
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32418
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12229
Link: DOI 10.12681/eadd/53037
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΑΠΟΛΕΩΝ (2022)Δ.Δ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΝΑΠΟΛΕΩΝ (2022)3.55 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons