Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32262
Title: Η προσέγγιση της παιγνιώδους μάθησης-δραστηριότητας από τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, πριν και κατά την διάρκεια της επίδρασης του "COVID-19"
The playful learning – activity approach by Primary school teachers, before and during the impact of "COVID-19 '
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Keywords: Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση,Παιγνιώδης μάθηση,Primary education,Playful learning,Covid-19
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32262
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12074
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΣΟΓΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 2022.pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons