Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32262
Title: | Η προσέγγιση της παιγνιώδους μάθησης-δραστηριότητας από τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, πριν και κατά την διάρκεια της επίδρασης του "COVID-19" The playful learning – activity approach by Primary school teachers, before and during the impact of "COVID-19 ' |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση |
Keywords: | Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση,Παιγνιώδης μάθηση,Primary education,Playful learning,Covid-19 |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32262 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12074 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΤΣΟΓΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 2022.pdf | 2.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License