Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31949
Title: | Εννοιολογική και διαδικαστική γνώση για τα κλάσματα Conceptual and procedural knowledge of fractions |
Alternative title / Subtitle: | δι-ατομικές διαφορές και η σχέση τους με την προσέγγιση των μαθητών στη μάθηση των μαθηματικών inter-individual differences and their relation to the students' approach to mathematics learning |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Κλάσματα |
Keywords: | Κλάσματα,Διαδικαστική/Εννοιολογική γνώση,Επιφανειακή/Bαθιά προσέγγιση στη μάθηση των Μαθηματικών,Δι-ατομικές διαφορές,Fractions,Procedural/Conceptual knowledge,Surface/Deep approach to mathematics learning,Inter-individual differences |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31949 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11761 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ. ΜΠΕΜΠΕΝΗ ΜΑΡΙΑ 2021.pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License