Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31937
Title: | Η έννοια της αειφορίας στα σχολικά εγχειρίδια The concept of sustainability in school textbooks |
Alternative title / Subtitle: | η περίπτωση των εγχειριδίων της αγγλικής γλώσσας στις Γ’- Δ’- Ε’ και ΣΤ’ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου the case of English language textbooks in grades C'-D'- E'-F' of the Primary School |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Αειφορία |
Keywords: | Ανάλυση περιεχομένου,Αειφορία,Περιβάλλον,Ανακύκλωση,Περιβαλλοντική Εκπαίδευση,Αειφόρο σχολείο,Καινοτομία,Σχολικά εγχειρίδια,Δημοτικό σχολείο,Ωρολόγιο πρόγραμμα,Αγγλική γλώσσα,Διδακτικά σενάρια,Βιώσιμη ανάπτυξη,Content analysis,Sustainability,Environment,Recycling,Environmental εducation,Sustainable school,Innovation,School textbooks,Elementary school,Timetable,English language,Teaching scenarios,Sustainable development |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31937 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11749 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΛΙΟΝΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 2022.pdf | 4.69 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License