Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31937
Title: Η έννοια της αειφορίας στα σχολικά εγχειρίδια
The concept of sustainability in school textbooks
Alternative title / Subtitle: η περίπτωση των εγχειριδίων της αγγλικής γλώσσας στις Γ’- Δ’- Ε’ και ΣΤ’ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου
the case of English language textbooks in grades C'-D'- E'-F' of the Primary School
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Αειφορία
Keywords: Ανάλυση περιεχομένου,Αειφορία,Περιβάλλον,Ανακύκλωση,Περιβαλλοντική Εκπαίδευση,Αειφόρο σχολείο,Καινοτομία,Σχολικά εγχειρίδια,Δημοτικό σχολείο,Ωρολόγιο πρόγραμμα,Αγγλική γλώσσα,Διδακτικά σενάρια,Βιώσιμη ανάπτυξη,Content analysis,Sustainability,Environment,Recycling,Environmental εducation,Sustainable school,Innovation,School textbooks,Elementary school,Timetable,English language,Teaching scenarios,Sustainable development
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31937
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11749
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΛΙΟΝΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 2022.pdf4.69 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons