Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31937
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛιόντος, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2022-09-23T07:36:06Z-
dc.date.available2022-09-23T07:36:06Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31937-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11749-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑνάλυση περιεχομένουel
dc.subjectΑειφορίαel
dc.subjectΠεριβάλλονel
dc.subjectΑνακύκλωσηel
dc.subjectΠεριβαλλοντική Εκπαίδευσηel
dc.subjectΑειφόρο σχολείοel
dc.subjectΚαινοτομίαel
dc.subjectΣχολικά εγχειρίδιαel
dc.subjectΔημοτικό σχολείοel
dc.subjectΩρολόγιο πρόγραμμαel
dc.subjectΑγγλική γλώσσαel
dc.subjectΔιδακτικά σενάριαel
dc.subjectΒιώσιμη ανάπτυξηel
dc.subjectContent analysisen
dc.subjectSustainabilityen
dc.subjectEnvironmenten
dc.subjectRecyclingen
dc.subjectEnvironmental εducationen
dc.subjectSustainable schoolen
dc.subjectInnovationen
dc.subjectSchool textbooksen
dc.subjectElementary schoolen
dc.subjectTimetableen
dc.subjectEnglish languageen
dc.subjectTeaching scenariosen
dc.subjectSustainable developmenten
dc.titleΗ έννοια της αειφορίας στα σχολικά εγχειρίδιαel
dc.titleThe concept of sustainability in school textbooksen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleη περίπτωση των εγχειριδίων της αγγλικής γλώσσας στις Γ’- Δ’- Ε’ και ΣΤ’ τάξεις του Δημοτικού Σχολείουel
heal.secondaryTitlethe case of English language textbooks in grades C'-D'- E'-F' of the Primary Schoolen
heal.classificationΑειφορία-
heal.dateAvailable2022-09-23T07:37:06Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 102-103el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αποτέλεσε μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου και της βιβλιογραφικής έρευνας. Αντικείμενο της έρευνας αποτέλεσε η Αειφόρος Εκπαίδευση και θέμα της η Αειφόρος Εκπαίδευση στα διδακτικά εγχειρίδια της Αγγλικής Γλώσσας. Εξετάζονται τα σχολικά εγχειρίδια για τις τάξεις Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού, παρουσιάζονται οι θεματικές που άπτονται ζητημάτων που αφορούν στην Αειφορία και το Περιβάλλον και προτείνονται δραστηριότητες και σενάρια διδασκαλίας, που ενισχύουν ακόμη περισσότερο την καλλιέργεια της ευαισθησίας των μαθητών σε σχέση με το περιβάλλον.el
heal.abstractThe present work is a research that was carried out by the method of content analysis and bibliographic research. The subject of the research was Sustainable Education and the subject of Education in English language textbooks. The textbooks for the grades C, D, E and F Primary are examined, the topics related to sustainability issues and the environment are presented. Main activities are presented and teaching scenarios, which further enhance the cultivation of students' sensitivity in relation to the environment, are proposed.en
heal.advisorNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓαβριλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages167 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΛΙΟΝΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 2022.pdf4.69 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons