Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31887
Title: | Το συνεργατικό πλαίσιο εκπαιδευτικής αξιολόγησης για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και ΔΕΠ-Υ The collaborative educational evaluation framework for children with learning disabilities and ADHD |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Εκπαιδευτική αξιολόγηση |
Keywords: | Εκπαιδευτική αξιολόγηση,Μαθησιακές δυσκολίες,ΔΕΠ-Υ,Εκπαιδευτικοί,Συνεργασία,Educational assessment,Learning disabilities,ADHD,Teachers,Cooperation |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31887 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11702 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε ΜΠΑΝΟΥ ΗΛΙΑΝΑ 2022.pdf | 2.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License