Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31887
Title: Το συνεργατικό πλαίσιο εκπαιδευτικής αξιολόγησης για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και ΔΕΠ-Υ
The collaborative educational evaluation framework for children with learning disabilities and ADHD
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Εκπαιδευτική αξιολόγηση
Keywords: Εκπαιδευτική αξιολόγηση,Μαθησιακές δυσκολίες,ΔΕΠ-Υ,Εκπαιδευτικοί,Συνεργασία,Educational assessment,Learning disabilities,ADHD,Teachers,Cooperation
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31887
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11702
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε ΜΠΑΝΟΥ ΗΛΙΑΝΑ 2022.pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons