Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31794
Title: Η δημιουργική σκέψη και γλώσσα στη διδακτική πράξη
The creative thinking and language in teachmu practice
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Δημιουργικότητα
Keywords: Δημιουργικότητα,Δημιουργική έκφραση,Καλλιέργεια δημιουργικότητας,Διδακτική πράξη,Τεχνική της σχολικής εφημερίδας,Αποκλίνουσα σκέψη,Μονοθέσιο σχολείο,Μέθοδος Φρενέ,Δημιουργική μάθηση,Τυπογραφία και σχολείο,Επικοινωνιακός γραμματισμός,Creativity,Ccreative expression,Cultivation of creativity,Teaching practice,School newspaper technique,Divergent thinking,One-seater school,Freinet method,Creative learning,Typography and school,Communicative literacy
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31794
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11609
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΖΗΣΙΑΔΗ ΣΤΑΜΑΤΙΑ 2022.pdf9.69 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons