Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31794
Title: | Η δημιουργική σκέψη και γλώσσα στη διδακτική πράξη The creative thinking and language in teachmu practice |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Δημιουργικότητα |
Keywords: | Δημιουργικότητα,Δημιουργική έκφραση,Καλλιέργεια δημιουργικότητας,Διδακτική πράξη,Τεχνική της σχολικής εφημερίδας,Αποκλίνουσα σκέψη,Μονοθέσιο σχολείο,Μέθοδος Φρενέ,Δημιουργική μάθηση,Τυπογραφία και σχολείο,Επικοινωνιακός γραμματισμός,Creativity,Ccreative expression,Cultivation of creativity,Teaching practice,School newspaper technique,Divergent thinking,One-seater school,Freinet method,Creative learning,Typography and school,Communicative literacy |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31794 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11609 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΖΗΣΙΑΔΗ ΣΤΑΜΑΤΙΑ 2022.pdf | 9.69 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License