Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31711
Title: Ο ρόλος της ηγεσίας στη λειτουργία προσφυγικών δομών για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Ηγεσια
Keywords: Ηγεσια,Μη τυπική εκπαίδευση,Τοπική εκπαίδευση,Σχεδιασμός,Εφαρμογή,Αξιολόγηση,Πρόσφυγες μαθητές,Καταστάσεις έκτακτης ανάγκης,Leadership,Non-formal education,Formal education,Design,Implementation,Evaluation,Refugee students,Emergency situation
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31711
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11526
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΧΑΣΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ 2019.pdf3.18 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons