Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31711
Title: | Ο ρόλος της ηγεσίας στη λειτουργία προσφυγικών δομών για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Ηγεσια |
Keywords: | Ηγεσια,Μη τυπική εκπαίδευση,Τοπική εκπαίδευση,Σχεδιασμός,Εφαρμογή,Αξιολόγηση,Πρόσφυγες μαθητές,Καταστάσεις έκτακτης ανάγκης,Leadership,Non-formal education,Formal education,Design,Implementation,Evaluation,Refugee students,Emergency situation |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31711 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11526 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΧΑΣΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ 2019.pdf | 3.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License