Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧασιώτη, Ελένηel
dc.date.accessioned2022-04-19T10:18:57Z-
dc.date.available2022-04-19T10:18:57Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31711-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11526-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΗγεσιαel
dc.subjectΜη τυπική εκπαίδευσηel
dc.subjectΤοπική εκπαίδευσηel
dc.subjectΣχεδιασμόςel
dc.subjectΕφαρμογήel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΠρόσφυγες μαθητέςel
dc.subjectΚαταστάσεις έκτακτης ανάγκηςel
dc.subjectLeadershipen
dc.subjectNon-formal educationen
dc.subjectFormal educationen
dc.subjectDesignen
dc.subjectImplementationen
dc.subjectEvaluationen
dc.subjectRefugee studentsen
dc.subjectEmergency situationen
dc.titleΟ ρόλος της ηγεσίας στη λειτουργία προσφυγικών δομών για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίαςel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΗγεσια-
heal.dateAvailable2022-04-19T10:19:58Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 131-141el
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής είναι η έρευνα με τις εξελίξεις στο πεδίο της εκπαίδευσης παιδιών αιτούντων άσυλο και αναγνωρισμένων προσφύγων στην Ελλάδα και ειδικότερα τον ρόλο της ηγεσίας στη λειτουργία προσφυγικών δομών για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας μέσω προγραμμάτων μη τυπικής εκπαίδευσης που πραγματοποιήθηκαν ανά την Ελλάδα. Συγκεκριμένα, εστιάσαμε σε προγράμματα που έχουν υλοποιηθεί τη τελευταία διετία, ορισμένα εκ των οποίων έχουν ολοκληρωθεί και άλλα που εξακολουθούν να υλοποιούνται. Η ενασχόληση αυτή συνδέεται τόσο με σημαντικά θεωρητικά ζητήματα που αφορούν τόσο τη τυπική όσο και τη μη τυπική εκπαίδευση όσο και εμπειρικά αναφορικά με την αποτίμηση των προγραμμάτων που υλοποιήθηκαν, την ωφελιμότητα αυτών και τη σύνδεση με το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Ακόμη, εύλογα προσωπικά ενδιαφέρονται και αντίστοιχη επαγγελματική εμπειρία με οδήγησαν στο να εστιάσω σε μια σε βάθος μελέτη της υπάρχουσας κατάστασης στη χώρα μας. Οι προαναφερθέντες στόχοι θα επιτευχθούν μέσα από την ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και την έρευνα που διενεργήθηκε κατά το έτος 2019, στην οποία συμμετείχαν 64 εκπαιδευτικοί μέσα από τη συλλογή ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων. Οι σύγχρονες κοινωνικές εξελίξεις οδήγησαν επέφεραν την αναγκαιότητα της εφαρμογής προγραμμάτων μη τυπικής εκπαίδευσης σε παιδιά πρόσφυγες και αιτούντες άσυλο στην Ελλάδα, ένα ιδιαίτερα νέο πεδίο στην εκπαίδευση στη χώρα μας. Για το λόγο αυτό, παρουσιάσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η παρούσα διπλωματική.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to study the developments in the field of education of asylum seekers and recognized refugees in Greece and in particular the role of leadership in the Operation of refugee structures for pre-school and school age children through non-formal education programs in Greece. Specifically, we have focused on programs that have been implemented over the last two years, some of which have been completed and others are still being implemented. This engagement is associated with important theoretical issues conceming both formal and non-formal education as well as empirical assessment of the implemented programs, their usefulness and the connection with the Greek educational system. Also, reasonably personal interest and corresponding Professional experience led me to focus on an in-depth study of the existing Situation in our country. The aforementioned objectives will be achieved through the review of the existing literature and the survey conducted in the year 2019, in which 64 teachers participated in the completion of semi-structured questionnaires that were analysed quantitatively and qualitatively. Modem social developments have led to the necessity of implementing non-formal education programs for refugee and asylum-seekers in Greece, a particularly new field in education in our country. For this reason, this Diplomacy is of particular interest.en
heal.advisorNameΣακελλαρίου, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΣακελλαρίου, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΘάνος, Θεόδωροςel
heal.committeeMemberNameΖαράγκας, Χαρίλαοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages150 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΧΑΣΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ 2019.pdf3.18 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons