Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31700
Title: | Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού στο μάθημα της γλώσσας Teaching use of the fairy tale in language teaching |
Alternative title / Subtitle: | έρευνα: μελέτη περίπτωσης Δ΄ – ΣΤ΄ τάξεις δημοτικού research: a case study in grades D΄-F΄ primary school |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Παραμύθια |
Keywords: | Παραμύθι,Παιδαγωγική αξιοποίηση,Εκπαιδευτική αξιοποίηση,Γλωσσική ανάπτυξη χρήσιμο εργαλείο,Ερωτηματολόγιο,Fairy tale,Pedagogical utilization,Educational utilization,Language development,Useful tool,Questionnaire |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31700 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11516 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 2022.pdf | 1.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License