Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣταύρου, Σταύροςel
dc.date.accessioned2021-10-27T09:12:26Z-
dc.date.available2021-10-27T09:12:26Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31429-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11250-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑρχαία Δωδώνηel
dc.subjectΔωδωναίαel
dc.subjectΕκπαιδευτικές δράσειςel
dc.subjectΣχέδια διδασκαλίαςel
dc.subjectAncient Dodonaen
dc.subjectDodonaiaen
dc.subjectEducational activitiesen
dc.subjectTeaching plansen
dc.titleΤο αρχαίο θέατρο της Δωδώνης και η παιδαγωγική αξιοποίησή τουel
dc.titleThe ancient theatre of Dodona and its pedagogical utilizationen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΘέατρα -- Ελλάδα -- Ήπειρος -- Δωδώνη-
heal.dateAvailable2021-10-27T09:13:26Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 105-109el
heal.abstractΤο αντικείμενο της παρούσης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας έχει δύο άξονες. Ο πρώτος άξονας αφορά το αρχαίο θέατρο της Δωδώνης αλλά και ολόκληρο τον αρχαιολογικό χώρο της (την ιστορία του, το μαντείο, το βουλευτήριο, το πρυτανείο, κ.λπ.) καθώς και τις θεατρικές παραστάσεις και άλλες πολιτιστικές δραστηριότητες που διαδραματίζονταν σε αυτό από την αρχαιότητα καταλήγοντας στο σήμερα με έμφαση στην παιδευτική τους λειτουργία. Ο δεύτερος άξονας σχετίζεται με την εκπαιδευτική και παιδαγωγική αξιοποίηση του αρχαιολογικού χώρου της Δωδώνης, δηλαδή τι θα αποκομίσει ένας μαθητής, εάν επισκεφθεί και ξεναγηθεί στον αρχαιολογικό χώρο ή εάν παρακολουθήσει μία θεατρική παράσταση σε αυτόν και με ποιον τρόπο ή ακόμη εάν συμμετάσχει και ο ίδιος σε μία αρχαία παράσταση. Σκοπός της είναι να καταστεί σαφής η μεγάλη συμβολή του αρχαιολογικού χώρου της Δωδώνης και των μνημείων του στην εκπαίδευση και ακολούθως στην ελληνική γλώσσα και στον πολιτισμό, αλλά και η παρουσίαση του σημαντικού και πολυπληθούς εκπαιδευτικού υλικού που έχει παραχθεί, για να τα υποστηρίξει σε αυτήν. Επακόλουθα αναλύονται ο σχεδιασμός ενός εκπαιδευτικού προγράμματος για τον αρχαιολογικό χώρο της Δωδώνης και τα μνημεία του και διατυπώνονται επτά προτάσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων με τα σχέδια διδασκαλίας τους.el
heal.abstractThe subject of this postgraduate thesis has two axes. The first axis concerns the ancient theater of Dodona but also its entire archaeological site (its history, the Sacred House, the Bouleuterion, the Prytaneum, etc.) as well as the theatrical performances and other cultural activities that took place in it from antiquity to the present day with an emphasis on their educational function. The second axis is related to the educational and pedagogical utilization of the archaeological site of Dodona, i.e. what a student will profit and how, if he visits and is guided to the archaeological site or if the student attends a theatrical performance in it or even if the student participates in an ancient theatrical performance. The purpose of this thesis is to make clear the great contribution of the archaeological site of Dodona and its monuments to education and subsequently to the Greek language and culture, but also the presentation of the important and numerous educational materials that has been produced, to support them in it. Consequently, it is analyzed the design of an educational program for the archaeological site of Dodona and its monuments and also are formulated seven proposals of educational programs together with their teaching plans.en
heal.advisorNameΚαψάλης, Γεώργιος Δ.el
heal.committeeMemberNameΚαψάλης, Γεωργίος Δ.el
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
heal.committeeMemberNameΛιακοπούλου, Μαρίαel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages132 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ 2021.pdf5.45 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons