Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31181
Title: | Απόψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής και πρωτοσχολικής αγωγής σχετικά με τις στρατηγικές και πρακτικές διδασκαλίας που ενισχύουν την ενεργό συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία Greek in-service teachers’ opinions with regards to the instructional strategies / practices they apply, in their attempt to engage students in learning activities in preschool and primary environments |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Subject classification: | Εκπαιδευτική διαδικασία |
Keywords: | Παράγοντες ενεργού συμμετοχής,Ατομικοί/ κοινωνικοί,Απεμπλοκή μαθητών,Συχνότητα ενεργού συμμετοχής,Student engagement,Individual factors,Social factors,Student disaffection,Student engagement frequency |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31181 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11008 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ. ΤΣΙΑΡΑ ΕΥΘΥΜΙΑ 2021.pdf | 3.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License