Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31181
Title: Απόψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής και πρωτοσχολικής αγωγής σχετικά με τις στρατηγικές και πρακτικές διδασκαλίας που ενισχύουν την ενεργό συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία
Greek in-service teachers’ opinions with regards to the instructional strategies / practices they apply, in their attempt to engage students in learning activities in preschool and primary environments
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Εκπαιδευτική διαδικασία
Keywords: Παράγοντες ενεργού συμμετοχής,Ατομικοί/ κοινωνικοί,Απεμπλοκή μαθητών,Συχνότητα ενεργού συμμετοχής,Student engagement,Individual factors,Social factors,Student disaffection,Student engagement frequency
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31181
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11008
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΤΣΙΑΡΑ ΕΥΘΥΜΙΑ 2021.pdf3.07 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons