Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31086
Title: Συγκριτική προσέγγιση των διδακτικών αρχών των Αναλυτικών Προγραμμάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών συστημάτων των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Comparative approach of the didactic principles of Primary and Secondary Education Curricula in the educational systems of the European Union countries
Alternative title / Subtitle: η περίπτωση της Φινλανδίας, Αγγλίας και Ελλάδας
the case of Finland, England and Greece
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Αναλυτικά προγράμματα
Keywords: Διδακτικές αρχές,Αναλυτικά προγράμματα,Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση,Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,Φινλανδία,Αγγλία,Ελλάδα,Didactic principles,Curricula,Primary education,Secondary education,Finland,Greece
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31086
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10915
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΜΠΙΜΠΑ ΜΑΡΙΑ 2020.pdf7.51 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons