Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30639
Title: Οι ψυχοπαιδαγωγικές προϋποθέσεις μετάβασης του νηπίου στο δημοτικό σχολείο
Infant's psychopedagogic prerequisities for their entry in primary education
Alternative title / Subtitle: η πορεία κατάκτησης της σχολικής ωριμότητας
the procedure of acquiring school maturity
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Subject classification: Νήπια -- Ψυχολογία
Σχολική ψυχολογία
Keywords: Ψυχοπαιδαγωγικές προύποθέσεις,Αναπτυξιακά χαρακτηριστικά νηπίου,Ψυχοκινητικές ικανότητες,Νοητική ανάπτυξη / αντίληψη και γλώσσα,Ψυχοσωματική / κοινωνική ανάπτυξη,Ηλικία μετάβασης,Βιολογικές βάσεις ωρίμανσης / διαδικασία ανάπτυξης,Σχολική ωριμότητα
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/30639
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.10482
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ Β. 2016.pdf2.58 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons